Subject: „Ravimite hulgiostu õigust omavate isikute nimekiri“
From: Õnne Bartoševitš <[email-masked]>
To: "Riina Sikkut", "Nele Labi", <[email-masked]>
Cc: "Ivetta Sakkart" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jan 2025 08:20:11 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Terviseminister on 07.01.2025 vastu võtnud määruse nr 2 „Ravimite
hulgiostu õigust omavate isikute nimekiri“, millega tunnistati kehtetuks
Sotsiaalministri 4. märtsi 2005. a määrus nr 38 „Ravimite hulgiostu õigust
omavate isikute nimekiri“.

Nimetatud määruse § 3 kohaselt on ravimite hulgiostu õigus on järgmistel
kiirabibrigaadi pidajatel:

  1) SA Tartu Kiirabi;

  2) B&T Consultancy OÜ

Sellega on määrusega tekitatud olukord, kus AS Karell Kiirabi (16912527)
kui kiirabibrigaadi pidaja, kes osutab teenust Harjumaa, Lääne-Virumaa ja
Ida-Virumaa piirkondades, kokku igapäevaselt 18 kiirabibrigaadiga, on
jäetud omasoodu ilma õigusest ravimeid hulgi osta ja seeläbi on seatud
kahtluse alla kiirabi toimepidavus Harjumaa, Lääne-Virumaa ja Ida-Virumaa
piirkonnas. Varasemalt kehtinud määruse kohaselt selline õigus selgelt AS
Karell Kiirabi oli ja jääb arusaamatuks, et mis põhjusel seekordselt
otsustati AS Karell Kiirabi välja jätta .

Väärib mainimist, et hulgimüüjad on ka õigustatult keeldunud ravimite
hulgimüügist AS Karell Kiirabi.

Palume eelnimetatud minetus kõrvaldada viivitamatult.

Lugupidamisega

Parimate soovidega

Õnne Bartoševitš

Karell Kiirabi AS

Juhatuse liige

Harju-Viru piirkonnajuht

+3725282859

[email-masked]
<mailto:[email-masked]>

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.